EY Україна
Компанія EY ставить перед собою мету – вдосконалюючи бізнес, змінювати світ на краще. Це означає, що ми активно сприяємо зміцненню довіри до бізнесу, сталому розвитку, розкриттю таланту в усіх його проявах і тісній співпраці з суспільством.
Усі наші зусилля зосереджені на вдосконаленні бізнесу та поліпшенні світу, в тому числі в рамках взаємодії з однодумцями – організаціями та приватними особами. У цьому й полягає місія нашої компанії.
На всіх рівнях організації ми повною мірою усвідомлюємо зобов'язання перед зацікавленими сторонами, які чекають від нас надання послуг виключно високої якості.
Спираючись на глобальний масштаб діяльності та міжнародну структуру EY, ми прагнемо привернути увагу до проблем, що стоять перед економікою і ринками капіталу.
Що більш досконале бізнес-середовище, тим кращий світ.
Політика і переваги
Однакові можливості кар’єрного росту для жінок та чоловіків
15Жінки серед керівників компанії або відповідальних за прийняття управлінських чи фінансових рішень
15Рівна заробітна плата жінок порівняно з чоловіками за однаковий обсяг роботи
20Індивідуальний підхід до типів працевлаштування для працівників з сімейними обов’язками (часткова зайнятість або дистанційна робота)
15Підтримки балансу «робота – сім'я»
20Оголошеннях про вакансії без вимоги щодо віку, статі, зовнішності
15
Працівників з інвалідністю 4% (чи більше) від загальної чисельності працюючих
10Наявність виділеного місця для паркування автомобілів осіб з інвалідністю не далі ніж 50 м від входу до офісу
5Вхід до будівлі, який фізично доступний для людини з порушенням зору (незрячої людини), людини на візку
10Універсальна туалетна кімната\кабінка
10Люди з інвалідністю включені в маркетингову політику компанії
15Право працівників з інвалідністю на справедливі та сприятливі умови праці на рівні з іншими
20Програми адаптації для нових співробітників (внутрішні корпоративні правила інтеграції в робочий процес)
15
Заборона дискримінації за ознаками сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності
30Працевлаштування трансґендерних людей
10Заходи, спрямовані на підвищення обізнаності про ЛГБТ та протидія гомофобії на робочому місці
15ЛГБТ-спільнота включена в маркетингову політику компанії, як цільова аудиторія споживачів товарів і послуг
15Фінансова чи інша підтримка в проведенні заходів, спрямованих на захист прав ЛГБТ-спільноти
0Публічна позиція щодо захисту прав ЛҐБТ
0