Slupsky Event Management

78
Рейтинг
80
80
75

Основний актив нашої компанії — репутація. Головная конкурентна перевага — досвід.

Ми добре розуміємо як працює бізнес наших клієнтів і, зазвичай, знаємо що робити аби він працював іще краще.

Ми креативні, іноваційні. Працювати за «шаблоном» легко, але не цікаво. Саме тому ми завжди в пошуку нових ефективних форматів.
Ми використовуємо міжнародний досвід, адже постійно працюючи за кордоном маємо змогу спостерігати за найкращими світовими практиками в організації подій.
Англомовна команда і цілодобова підтримка.

Власна ліцензія туроператора, банківська гарантія та персональна відповідальність.
Все це — Slupsky Event Management. Нам можна довіряти.

Політика і переваги

Жінки
80
Однакові можливості кар’єрного росту для жінок та чоловіків
15
Жінки серед керівників компанії або відповідальних за прийняття управлінських чи фінансових рішень
15
Рівна заробітна плата жінок порівняно з чоловіками за однаковий обсяг роботи
20
Індивідуальний підхід до типів працевлаштування для працівників з сімейними обов’язками (часткова зайнятість або дистанційна робота)
15
Підтримки балансу «робота – сім'я»
0
Оголошеннях про вакансії без вимоги щодо віку, статі, зовнішності
15

Люди з інвалідністю
80
Працівників з інвалідністю 4% (чи більше) від загальної чисельності працюючих
10
Наявність виділеного місця для паркування автомобілів осіб з інвалідністю не далі ніж 50 м від входу до офісу
5
Вхід до будівлі, який фізично доступний для людини з порушенням зору (незрячої людини), людини на візку
0
Одноповерхова будівля
15
Універсальна туалетна кімната\кабінка
0
Люди з інвалідністю включені в маркетингову політику компанії
15
Право працівників з інвалідністю на справедливі та сприятливі умови праці на рівні з іншими
20
Програми адаптації для нових співробітників (внутрішні корпоративні правила інтеграції в робочий процес)
15

ЛГБТ
75
Заборона дискримінації за ознаками сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності
30
Працевлаштування трансґендерних людей
0
Заходи, спрямовані на підвищення обізнаності про ЛГБТ та протидія гомофобії на робочому місці
15
ЛГБТ-спільнота не включена в маркетингову політику компанії, як цільова аудиторія споживачів товарів і послуг
0
Фінансова чи інша підтримка в проведенні заходів, спрямованих на захист прав ЛГБТ-спільноти
15
Публічна позиція щодо захисту прав ЛҐБТ
15

Телефон: ,