ГФК Юкрейн

85
Рейтинг
80
75
100

Найбільша компанія з маркетингових та соціальних досліджень на замовлення в Україні.

ГФК Юкрейн є надійним джерелом достовірної інформації про ринки та споживачів, що допомагає клієнтам приймати виважені рішення. Понад 13 тисяч експертів з маркетингових досліджень поєднують власну пристрасть до аналітичної роботи з багаторічним досвідом ГФК Юкрейн.

Завдяки цьому ГФК Юкрейн має можливість синкретично поєднувати розуміння глобальних ринків із знанням локальних особливостей понад 100 країн світу. Використовуючи новітні технології та аналітичні методи, ГФК Юкрейн перетворює великі масиви даних на оптимальні рішення, допомагаючи своїм клієнтам підвищувати конкурентоздатність та покращувати досвід і вибір споживачів.

Політика і переваги

Жінки
80
Однакові можливості кар’єрного росту для жінок та чоловіків
15
Жінки серед керівників компанії або відповідальних за прийняття управлінських чи фінансових рішень
15
Рівна заробітна плата жінок порівняно з чоловіками за однаковий обсяг роботи
20
Індивідуальний підхід до типів працевлаштування для працівників з сімейними обов’язками (часткова зайнятість або дистанційна робота)
15
Підтримки балансу «робота – сім'я»
0
Оголошеннях про вакансії без вимоги щодо віку, статі, зовнішності
15

Люди з інвалідністю
75
Працівників з інвалідністю 4% (чи більше) від загальної чисельності працюючих
10
Наявність виділеного місця для паркування автомобілів осіб з інвалідністю не далі ніж 50 м від входу до офісу
0
Вхід до будівлі, який фізично доступний для людини з порушенням зору (незрячої людини), людини на візку
0
Будівля компанії обладнана ліфтом
15
Універсальна туалетна кімната\кабінка
0
Люди з інвалідністю включені в маркетингову політику компанії
15
Право працівників з інвалідністю на справедливі та сприятливі умови праці на рівні з іншими
20
Програми адаптації для нових співробітників (внутрішні корпоративні правила інтеграції в робочий процес)
15

ЛГБТ
100
Заборона дискримінації за ознаками сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності
30
Працевлаштування трансґендерних людей
10
Заходи, спрямовані на підвищення обізнаності про ЛГБТ та протидія гомофобії на робочому місці
15
ЛГБТ-спільнота включена в маркетингову політику компанії, як цільова аудиторія споживачів товарів і послуг
15
Фінансова чи інша підтримка в проведенні заходів, спрямованих на захист прав ЛГБТ-спільноти
15
Публічна позиція щодо захисту прав ЛҐБТ
15

Волосевич Інна, керівник Відділу соціально-політичних досліджень