Dentsu Aegis Network Україна

72
Рейтинг
85
90
40

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network Україна - представництвом міжнародної мережі Dentsu Aegis Network. За даними незалежної дослідницької компанії RECMA, група займає перше місце в списку найсильніших рекламних холдингів в світі.

До складу Dentsu Aegis Network входять медіа-агентства Carat, Vizeum, Ad O'clock і Dentsu-Smart, digital-агентства AdWatch Isobar і Traffic Isobar, performance marketing агентство iProspect, компанія AMNET, що надає послуги із закупівлі і продажу digital реклами (RTB ) і фахівець в області зовнішньої реклами агентство Posterscope.

Dentsu Aegis Network виступає стратегічним партнером комунікаційного агентства Aaron Lloyd Media, рекламних агентств 171 Meridian, і adActum.

Політика і переваги

Жінки
85
Однакові можливості кар’єрного росту для жінок та чоловіків
15
Жінки серед керівників компанії або відповідальних за прийняття управлінських чи фінансових рішень
15
Рівна заробітна плата жінок порівняно з чоловіками за однаковий обсяг роботи
20
Індивідуальний підхід до типів працевлаштування для працівників з сімейними обов’язками (часткова зайнятість або дистанційна робота)
0
Підтримки балансу «робота – сім'я»
20
Оголошеннях про вакансії без вимоги щодо віку, статі, зовнішності
15

Люди з інвалідністю
90
Працівників з інвалідністю 4% (чи більше) від загальної чисельності працюючих
10
Наявність виділеного місця для паркування автомобілів осіб з інвалідністю не далі ніж 50 м від входу до офісу
5
Вхід до будівлі, який фізично доступний для людини з порушенням зору (незрячої людини), людини на візку
10
Будівля компанії обладнана ліфтом
15
Універсальна туалетна кімната\кабінка
0
Люди з інвалідністю включені в маркетингову політику компанії
15
Право працівників з інвалідністю на справедливі та сприятливі умови праці на рівні з іншими
20
Програми адаптації для нових співробітників (внутрішні корпоративні правила інтеграції в робочий процес)
15

ЛГБТ
40
Заборона дискримінації за ознаками сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності
30
Працевлаштування трансґендерних людей
10
Заходи, спрямовані на підвищення обізнаності про ЛГБТ та протидія гомофобії на робочому місці
0
ЛГБТ-спільнота не включена в маркетингову політику компанії, як цільова аудиторія споживачів товарів і послуг
0
Фінансова чи інша підтримка в проведенні заходів, спрямованих на захист прав ЛГБТ-спільноти
0
Публічна позиція щодо захисту прав ЛҐБТ
0

Телефон: ,