Британська Рада Україна

v52tetss336411
92
Рейтинг
100
90
85

Заснована у 1934 р. Британська Рада є міжнародною організацією Сполученого Королівства із культурних відносин та освіти. Ми створюємо можливості для розбудови міжнародних зв’язків між Британією та іншими країнами та вибудовуємо довіру між людьми по всьому світу. Ми є глобальною організацією, що має 190 представництв у 110 країнах та регіонах. Ми щороку впливаємо на 500 мільйонів людей по всьому світу - а це майже десята частина людства.

Рівні можливості та розмаїття

Як провідна організація Великобританії, що займається культурними відносинами, Британська Рада послідовно застосовує політику рівних можливостей у всіх аспектах своєї діяльності.

Політика і переваги

Жінки
100
Однакові можливості кар’єрного росту для жінок та чоловіків
15
Жінки серед керівників компанії або відповідальних за прийняття управлінських чи фінансових рішень
15
Рівна заробітна плата жінок порівняно з чоловіками за однаковий обсяг роботи
20
Індивідуальний підхід до типів працевлаштування для працівників з сімейними обов’язками (часткова зайнятість або дистанційна робота)
15
Підтримки балансу «робота – сім'я»
20
Оголошеннях про вакансії без вимоги щодо віку, статі, зовнішності
15

Люди з інвалідністю
90
Працівників з інвалідністю 4% (чи більше) від загальної чисельності працюючих
0
Паркувальний майданчик відсутній
5
Вхід до будівлі, який фізично доступний для людини з порушенням зору (незрячої людини), людини на візку
10
Будівля компанії обладнана ліфтом
15
Універсальна туалетна кімната\кабінка
10
Люди з інвалідністю включені в маркетингову політику компанії
15
Право працівників з інвалідністю на справедливі та сприятливі умови праці на рівні з іншими
20
Програми адаптації для нових співробітників (внутрішні корпоративні правила інтеграції в робочий процес)
15

ЛГБТ
85
Заборона дискримінації за ознаками сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності
30
Працевлаштування трансґендерних людей
10
Заходи, спрямовані на підвищення обізнаності про ЛГБТ та протидія гомофобії на робочому місці
15
ЛГБТ-спільнота не включена в маркетингову політику компанії, як цільова аудиторія споживачів товарів і послуг
0
Фінансова чи інша підтримка в проведенні заходів, спрямованих на захист прав ЛГБТ-спільноти
15
Публічна позиція щодо захисту прав ЛҐБТ
15

Телефон: ,